25 Aralık 2015 Cuma

Aralik Ayi Dekorasyonu


Kisin sadece  ortalama 5 saat güneş goren kuzey avrupalılar için ev ic dekorasyonu çok muhim. Malum en çok evde zaman geçiriyorlar. Bu nedenle sicak ev dekorasyonu denilince aklima Norveç ve Isvec evlerinden baska birsey gelmez. Minimalist ama sicak stillerinden her daim etkilenmişimdir.

Aralık ayinin gelmesiyle birlikte sikici kis ayi atmosferini sıcak isik ve suslerle noel başlığı altında dekore eden avrupalılardan ithal gelenek bizde  yılbaşı seslemesi adini almis durumda. Karanlık kis gunlerini evde caiz hale getirmek olarak yorumluyorum ben durumu bu nedenle evimde minik dokuslarla bu renk ve süslere yer veriyorum. 

Çiçek evin ortamini bir anda değiştiren en onemli dekoratif malzeme. Bu nedenle
Kis ayinda evinizi yeni bir stil yüklemek istiyorsanız ise çiçekle baslayabilirsiniz. Bunun icin çingenelerin sattığı kokinalari alabilirsiniz. Ben ileks bitkisini cok severim tercihimi ondan yana kullandım. Fiyatlari kokinaya gore daha pahali ancak uzerimde yaratti pozitif etki de daha fazla. Dayanikli bir bitki. Buyuk vazo veya mumluklarinizin içerisinde kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder