27 Ocak 2016 Çarşamba

Aesop Urunleri Hakkinda


Aesop urunlerini ilk takip ettigim yabanci bloggerlarin flat ray fotoragraflarinda gormustum. Gosterissiz, eczacilarin ilac siselerine benzer bu urunleri yakindan incelemek icin Londra seyahatim esnasinda  Covent Garden`daki magazasinin yolunu tuttum. Son derece minimalist tarzda dosenmis mekan sanki kerpic bir evi andiriyordu.

Aesop`un birbirinden farkli ve iddiali icerikleri olan serileri var. Bunlardan en ilgimi ceken maydanoz ozu icerigiyle ' Parsley Seed` serisi oldu cunku bu seri yogun sekilde antioksidan iceriyor. Ve tamamen maydanoz kokuyor.




Parsley seed nemlendiricinin oldukca hafif bir yapisi var zaten likit bir krem. Kis aylari icin nemledirmesi benim cildime yetersiz kaldi ( normalden karmaya donuk bir cildim var ) Yazin tercih etmek daha dogru olur.  Ben nemlendiricinin yaninda antioksidan destegi olarak kullaniyorum.Bu sekilde kullandigimdan beri cildim daha siki ve gergin gorunuyor.

 Tester olarak kullandigim tonik ve goz kremini bir sonraki yurtdisi seyahatimde alinacaklar listeme yazildi.
Aesop internet sitesinden ne yazikki Turkiye`ye gonderim yok. Turkiye`de satis yapan bir yer de bulamadim. Londra`da Covent Garden ve Notting Hill`de magazasi var. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder