21 Ocak 2016 Perşembe

Notting Hill`de Bir Gun


Notting Hill, Londra`nin bohem semtlerinden bir tanesi. Kucuk sirin kafeleri, Portobello gibi ikinci el urunlerin satildigi uzun bir cadde ve tarz butikleriyle bir Londrali olsaydim kesin burada yasardim dedirttiren bir yer. Pastel tonlarinki binalari bana adeta smeg buzdolaplarini hatirliyor. Birbirinden guzel kapi celenkleriyle zevk sahibi olmayan biri var midir burada  diye sorma ihtiyaci hissediyorum. Avrupa`daki sehircilik anlayisina her gidisimde hayran olurum. Her bir dokunusta estetik vardir. Fakirinin de zenginin de yasadigi ev tipleri benzerdir. Bu zevk sahibi gozler nasil olurda biz de olmaz diye sorguluyorum ama aslinda cokta kafa yormaya gerek kalmadan cevabini buluyorum. Ronesans!

Notting Hill`deki Westbourne Grove caddesinde tarzi tam da benlik olan magazalar ardarda dizilmis. Helmut Lang, Zadig et Voltaire, Maje, Sandro ve orada tanidigim Jigsaw! Jigsaw sade cizgilere sahip duz , klasik modelleri kaliteli kumas ve kaliplarla sunan bir ingiliz markasi. Fiyatlar 150 pound uzeri.

Bonpoint gibi pahali cocuk giyim magazalarinin arasinda Nanos adinda  bir cocuk giyim magazasi tanidim. Ispanyol`larin cocuk giyim konusunda basarili bulurum. Bu markada sirin modelleriyle dikkatimi cekti.

Portobello ise ikinci el urun sevenler icin gercekten bir hazine. Kopyala yapistir tarzi magazalarda yok degil. Ama biraz secici gozlerle iyinin izini surebilirsiniz.

Hummingbird Bakery`deki cupcakelerin tadina da bakmayi unutmayin.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder